loading...

گروه وب سايت وان

گروه وب سايت وان

بازدید : 3
سه شنبه 12 مهر 1401 زمان : 14:23

  • قطعات و لوازم یدکی بولدوزر
  • قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی
  • قطعات و لوازم یدکی دامپ تراک
  • قطعات و لوازم یدکی گریدر
  • قطعات و لوازم یدکی لودر
  • قطعات و لوازم یدکی لیفتراک

تاریخیچه قطعات دامپ تراک کوماتسو

تصور می شود این قطعات دامپ تراک کوماتسو کمپرسی ابتدا در مزارع اواخر قرن نوزدهم اروپای غربی تصور شده است. Thornycroft در سال ۱۸۹۶ با یک مکانیزم نوک پا ، یک چرخ دستی گرد و غبار بخار ایجاد کرد. اولین دامپ تراک زباله موتوری در ایالات متحده توسط شرکت های تجهیزات کوچک مانند شرکت تریلر Fruehauf ، شرکت Galion Buggy و Lauth-Juergens در میان بسیاری دیگر در حدود سال ۱۹۱۰ ساخته شد. اندکی بعد تخت کمپرسی های هیدرولیکی توسط شرکت Wood Hoist معرفی شد. چنین شرکت هایی در طول جنگ جهانی اول به دلیل تقاضای گسترده جنگ ، شکوفا شدند. آگوست Fruehauf قرارداد نیمه تریلر خود قراردادهای نظامی به دست آورد ، كه در سال ۱۹۱۴ اختراع شد و بعداً وسیله نقلیه شریک ، نیمه كامیون را برای استفاده در جنگ جهانی اول ایجاد كرد. پس از جنگ ، Fruehauf هیدرولیك را در تریلرهای خود معرفی كرد. آنها در اوایل دهه ۱۹۲۰ میلادی دروازه آسانسور هیدرولیک قطعات دامپ تراک کوماتسو ، وینچ هیدرولیک و یک تریلر روگرفت برای فروش را ارائه دادند. Fruehauf تامین کننده برتر تریلرهای زباله شد و مشهورترین آنها به عنوان “کمپرسی وان وان” به عنوان بهترین شرکت های حمل و نقل سنگین ، شرکت های ساختمانی جاده و معدن به عنوان بهترین انتخاب شناخته شدند.

شرکت هایی مانند شرکت قطعات دامپ تراک بعد از جنگ با تولید تعدادی بدنه اکسپرس و برخی از زباله های کوچکتر که به راحتی بر روی سهام قابل نصب بوده و یا تبدیل می شوند (سیستم تعلیق و رانندگی سنگین) شاسی مدل T قبل از سال ۱۹۲۰ ادامه دادند. و Wood Mfg. تمام بدنه های زباله ارائه شده توسط فورد را بر روی شاسی های سنگین AA و BB خود در طول دهه ۱۹۳۰ ساختند. Galion (در حال حاضر شرکت Galion Godwin Truck Body) قدیمی ترین سازنده شناخته شده بدنه کامیون است که هنوز در حال فعالیت است.

اولین دامپ تراک کمپرسی شناخته شده کانادایی در سنت جان ، نیوبرانزویک ، ساخته شد که رابرت تی. موینینی در سال ۱۹۲۰ یک صندوق زباله را به یک کامیون مسطح متصل کرد. دستگاه قطعات دامپ تراک کوماتسو بالابر وینچ بود که به کابل متصل شده بود که از طریق برف (قرقره) تغذیه می شد. یک دکل پشت کابین کابل به قسمت جلویی پایین جعبه کمپرسی چوبی وصل شده بود که توسط یک محوری در قسمت پشتی کامیون به آن وصل شده بود. اپراتور برای بالا بردن و پایین آوردن صندوق ، میل لنگ را چرخانده است.

انواع قطعات دامپ تراک کوماتسو

قطعات دامپ تراک کوماتسو ، تقریباً همه قطعات دامپ تراک زباله با استفاده از هیدرولیک کار قطعات دامپ تراک کوماتسو می کنند و تنظیمات متنوعی دارند که هرکدام برای انجام یک کار خاص در زنجیره تأمین مواد ساختمانی طراحی شده اند.

دامپ تراک کمپرسی استاندارد یک شاسی دامپ تراک است که دارای بدنه زباله سوار بر قاب است. تخت توسط یک قوچ هیدرولیک عمودی نصب شده در زیر بدنه ، یا یک قوچ هیدرولیک افقی و ترتیب اهرم بین ریل های قاب بلند می شود و قسمت پشتی تخت در قسمت پشت کامیون قرار دارد. درب عقب را می توان طوری تنظیم کرد که روی لولا های بالا بپیچد (و گاهی اوقات نیز در لولاهای پایین قرار گیرد) یا می توان آن را با فرمت “High Lift Tailgate” تنظیم کرد که در آن قوچ های پنوماتیک دروازه را باز کرده قطعات دامپ تراک کوماتسو و از بالای زباله باز کنند. بدن

در ایالات متحده آمریکا اکثر دامپ تراک زباله دارای یک محور فرمان جلو و یک محور عقب (۴ ۲ ۲ [یک] ۴ چرخ) یا دو محور عقب (۶ ۴ ۶ ۶ چرخ) که به طور معمول دارای چرخ های دوگانه در هر طرف است. محورهای پشتی پشت سر هم تقریباً همیشه نیرو می گیرند ، [قطعات دامپ تراک کوماتسو] محورهای فرمان جلو نیز گاهاً دارای نیرو می شوند (۴×۴ ، ۶×۶). محورهای بدون قدرت گاهی اوقات برای حمایت از وزن اضافی استفاده می شوند. [قطعات دامپ تراک کوماتسو] بیشتر محورهای عقب بدون نیرو را می توان از روی زمین بلند کرد تا در صورت خالی بودن کامیون یا بارگیری کم ، ساییدگی به حداقل برسد و معمولاً “محورهای بالابر” نامیده می شود.

گیربکس قطعات دامپ تراک کوماتسو

قطعات گیربکس کوماتسو یک دستگاه در سیستم انتقال نیرو است که کاربرد کنترل شده نیرو را فراهم می کند. غالباً اصطلاح انتقال به جعبه دنده ای اطلاق می شود كه از دنده ها و قطارهای دنده ای استفاده می كند تا بتواند سرعت و گشتاور تبدیل را از یك منبع چرخشی به دستگاه دیگر تبدیل كند.

در انگلیسی انگلیسی ، اصطلاح انتقال به کل حرکت درایو از جمله کلاچ ، قطعات گیربکس کوماتسو ، شافت موتور (برای چرخ های عقب) ، دیفرانسیل و شفت رانندگی نهایی اطلاق می شود. با این حال ، در انگلیسی آمریکایی ، این اصطلاح بیشتر به گیربکس اشاره می شود ، و استفاده دقیق از آن متفاوت است. [قطعات گیربکس کوماتسو]

بیشترین کاربرد آن در وسایل نقلیه موتوری است ، در جایی که قطعات گیربکس کوماتسو خروجی موتور احتراق داخلی را به چرخ های محرک تطبیق می دهد. چنین موتورهایی باید با سرعت چرخشی نسبتاً بالایی کار کنند که برای شروع ، توقف و کندتر سفر نامناسب است. گیربکس سرعت موتور را به سرعت چرخهای کندتر کاهش می دهد و گشتاور را در روند افزایش می دهد. در دوچرخه های پدال ، ماشین های ثابت و مکانهایی که سرعت چرخش و گشتاورهای مختلفی نیز دارند ، از انتقال استفاده می شود.

اغلب ، یک قطعات گیربکس کوماتسو دارای نسبت های دنده های مختلف (یا به سادگی “چرخ دنده ها”) با امکان تغییر در بین آنها با سرعت متفاوت است. این تعویض ممکن است به صورت دستی (قطعات گیربکس کوماتسو) یا به صورت خودکار انجام شود. ممکن است کنترل جهت دار (رو به جلو و معکوس) نیز فراهم شود. گیربکس های تک نسبت نیز وجود دارند که به سادگی سرعت و گشتاور (قطعات گیربکس کوماتسو) خروجی موتور را تغییر می دهند.

در وسایل نقلیه موتوری ، قطعات گیربکس کوماتسو به طور کلی از طریق چرخ دنده یا کلاچ یا اتصال مایع به میل لنگ موتور متصل می شود ، بخشی از آن به این دلیل که موتورهای احتراق داخلی نمی توانند زیر یک سرعت خاص کار کنند. خروجی گیرنده از طریق میلگرد به یک یا چند دیفرانسیل منتقل می شود ، که چرخ ها را به حرکت در می آورد. در حالی که یک دیفرانسیل ممکن است کاهش دنده را نیز فراهم کند ، هدف اصلی آن این است که چرخ ها را در هر دو انتهای محور اجازه چرخش با سرعت های مختلف (ضروری برای جلوگیری از لغزش چرخ در چرخش ها) می دهد زیرا باعث تغییر جهت چرخش می شود.

انتقال دنده قطعات گیربکس کوماتسو/ کمربند معمولی تنها مکانیسم برای سازگاری سرعت / گشتاور نیست. مکانیسم های جایگزین شامل مبدل گشتاور و تبدیل نیرو (به عنوان مثال انتقال دیزل برقی و سیستم درایو هیدرولیک) هستند. تنظیمات ترکیبی نیز وجود دارد. انتقال خودکار از بدنه دریچه ای برای تغییر دنده ها با استفاده از فشار مایع در پاسخ به سرعت و ورودی دریچه گاز استفاده می کند.

ساده ترین گیربکس ها ، که اغلب به آنها قطعات گیربکس کوماتسو داده می شود تا سادگی آنها را منعکس کند (اگرچه سیستم های پیچیده نیز در گیربکس به گیربکس نیز گفته می شوند) ، کاهش دنده (یا به ندرت تر ، افزایش سرعت) را فراهم می کنند ، گاهی اوقات همراه با تغییر زاویه سمت راست. از شافت (به طور معمول در هلیکوپترها ، تصویر را ببینید). این موارد اغلب در تجهیزات کشاورزی PTO استفاده می شود ، زیرا محور PTO محوری با نیاز معمول به شافت محور مغایر است ، که یا عمودی است (مانند مورس های دوار) یا به صورت افقی از یک طرف اجرا به طرف دیگر گسترش می یابد. (مانند پخش كننده كودهاي کودي ، مگس گاو و واگن علوفه). تجهیزات پیچیده تری از قبیل خرده سیلوها و برف گیرها دارای بیش از یک جهت درایو هستند. بنابراین قطعات گیربکس کوماتسو از جعبه دنده گشتاور تقسیم شده استفاده می كنند كه در آن نیرو از موتور در دو جهت برای روتورهای مختلف گرفته می شود.

برخی از گیربکس های دستی دارای نسبت بسیار کمی برای تجهیزات دنده اول هستند که به آنها دنده خزنده یا دنده مادربزرگ می گویند. چنین چرخ دنده هایی معمولاً همزمان نمی شوند. این ویژگی در کامیون های وانت متناسب با کاربری تریلر ، کشاورزی یا کار در سایت ساخت و ساز متداول است. در حین استفاده معمولی در جاده ، کامیون معمولاً بدون استفاده از دنده خزنده رانندگی می شود و از دنده دوم از حالت ایستاده استفاده می شود.

قطعات لاستیک دامپ تراک کوماتسو

نرخ چرخ نرخ بهار مؤثر است لوازم دامپ تراک کوماتسو که در چرخ اندازه گیری می شود و برخلاف اندازه گیری نرخ بهار به تنهایی.

میزان چرخ ها معمولاً برابر قطعات دامپ تراک کوماتسو یا به طور قابل توجهی کمتر از نرخ بهار است. معمولاً چشمه ها روی بازوهای کنترل ، بازوهای چرخان یا برخی از اعضای تعلیق محوری نصب می شوند. مثال بالا را در نظر بگیرید که میزان بهار ۵۰۰ پوند بر اینچ (۸۷٫۵ نیوتن بر میلی متر) قطعات پمپ هیدرولیک کوماتسو محاسبه شده است لوازم دامپ تراک کوماتسو ، اگر می خواهید چرخ ۱ را در (۲٫۵ سانتی متر) (بدون حرکت ماشین) حرکت دهید ، فنر بیشتر از حد ممکن فشرده می شود مقدار کمتری فرض کنید بهار ۰٫۷۵ در (۱۹ میلی متر) جابجا شود ، نسبت بازوی اهرم ۰٫۷۵: ۱ خواهد بود. نرخ چرخ با گرفتن مربع نسبت (۰٫۵۶۲۵) برابر بار بهار محاسبه می شود قطعات پمپ هیدرولیک کوماتسو و بدین ترتیب ۲۸۱٫۲۵ پوند در اینچ (۴۹٫۲۵ N / mm) بدست می آید. مکش نسبت به این دلیل است که این نسبت دو تاثیری روی سرعت چرخ دارد. این نسبت به نیرو و مسافت طی شده نیز صدق می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 16789
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی